GGyqBo7cHoe gaaf is het als jouw foto een onderdeel is een grotere foto of een reclamefoto? Hyperactivate is een social-media platform waarbij de foto’s die worden geplaatst samengevoegd worden tot een grote foto. Ze maken gebruik van mozaïek afbeeldingen, die ze verzamelen van social netwerken.
Bij elke 10.000 tot 50.000 berichten zorgt Hyperactivate ervoor dat er een mozaïekafbeelding komt, met daarin allemaal kleine foto’s van personen die een foto hebben gedeeld op het social-media platform (Fell, 2013).

Hyperactivate is opgericht door Marc Fischman en Gilas Zirkel in 2010 in New York. Hyperactivate volgt een weg om te bereiken wat ze willen bereiken. In deze bijlage vind je de strategie van Hyperactivate.

Hieronder zie je een voorbeeld over hoe zo’n mozaïekafbeelding van Hyperactivate eruit ziet. Zoals je in het rondje links onder in de afbeelding ziet, zie je dat deze afbeelding uit allemaal kleine foto’s bestaat van andere mensen. Ieder individu op Hyperactivate is een onderdeel van deze afbeelding.
Schermafbeelding 2016-03-09 om 11.18.47

Zoals je hierboven ziet is een mozaïek afbeelding hartstikke leuk om te gebruiken voor reclame van jouw bedrijf. Je kan dus als bedrijf goed inspelen op deze app, om van al die foto’s een grote afbeelding te maken die jouw bedrijf promoot.

Bronnen: